24-year-old Queenie prefers the slums of the East Village in Manhattan to her parents' multi-million dollar estate in Westchester.
A quirky, whacky character who plays pranks on everyone, Queenie works as a social worker with kids while unsuccessfully pursuing an acting career in New York.
Horace’s milieu also includes Martha and Spencer, a married couple of ex-gangsters now living a mundane life supplementing their income by throwing occasional S&M orgies for a few dollars.
Queenie’s crowd includes Skip, her fiancé, an ambitious Wall Street broker, and her best friend, Tzocki, who is about to be married.
It is a quirky, romantic New York comedy about the pursuit of love, life and the right to be your own wacky self.