In her coffee shop world, Bella witnesses she's not alone in the bittersweet bottle against romance's difficulties. Shy widower Paul struggles through the tender courtship of lively widow Emily. Ornery old Seymour gets a magical shot of youth when he falls for a sexy exotic dancer. Despite love's accompanying twists and turns, everyone holds out for the best. And the persistent Bella discovers fairy tales can come true... even in New York City.