It is the summer. Pierre goes out with Juliette, for forgery. So that Juliette can see Stéphane in secret. Because the police are looking for Stéphane. Every day, while the two young lovers meet in a hut lost in the middle of a forest, Pierre stays outside, alone in the middle of the trees. He waits. He plays the game. Pierre knows how to keep a secret.