Vincent is seventeen. He hangs out with musicians older then he his who are rehearsing for a gig. Vincent wants to charm them so he gets himself noticed. And tells a lot of stories. One day, one of his stories irritates them. During a sort of improvised trial, the guys discover that Vincent owes them all money...