A disturbing shadow silently sneaks through the basement of an abandonned building, looking for one of its inhabitants. The latter, utterly serene, is snoring heavely, smug and content. Suddenly, a radio-alarm triggers and screams the day's astrological prophectes. And this, it goes without saying, will change the flow of events this morning beyond remedy...