Minoush and his father flee the war in ex-Yugoslavia and enter France illegally through a mountain pass. They make their way and find themselves at the outskirts of a town on the Côte d'Azur.
Minoush's father heads off alone to scout around. After waiting in vain for his father to return, the boy sets out to find him. He wanders in the town until Jean, an elderly and solitary man, takes him in.
Awkward by generous, Jean tries to get through to the withdrawn, lonely boy. But Minoush just wants to find his father.