A group of travelers, including a monk, stay in a lonely inn in the mountains. The host confesses the monk his habit of serving poisoned soup to the guests, to rob their possessions and to bury them in the backyard. The story unfolds as the monk tries to save the guest's lives without violating the holy secrecy of the confession.