A bored police captain (Fernandel) awaits an imminent transfer. One night, a terrified woman enters the precinct house, begging for help. Her lover has suddenly died at her home and her husband is due shortly to return from a trip. Beguiled by her charm, the policeman agrees to help her get rid of the body.