There's never a dull moment at the Hôtel du Libre Echange. Deceptions, hitches and other misunderstandings make a few people mingle whereas, for their own sake, they should not. An example among others: an expert who has come to the hotel for professional reasons had better not meet his wife, who is there to cheat on him with his best friend...