As a lot of playboys cannot pay their debts anymore, their creditors suggest one of them marry a millionaire's daughter. They even will have a "coach", Antoine (Fernandel) a former Don Juan : he will teach them everything to seduce a woman, from dancing to kissing. He is not himself attractive anymore but he used to have the knack, they say. The competition to win the rich girl's heart has begun.