In a weird city that resembles Paris, but a strange Paris like a place in the middle of nowhere, a chaotic Paris divided by a wall like Berlin where all the landmarks have changed places, Mac Bee rules as absolute master. Recently, a murderer has been killing off the despot's family. His brothers, his sons... nobody is safe. Haunted by his terror of disease, the old man has turned his palace into an hospital. Every day he has his doctors check the progress of a strange blue stain on his neck which prefigures his death. One day, news arrives like a bolt from the blue: Tykho Moon is still alive. Twenty years ago, Tykho Moon was the only organ donor compatible with the tyrant. Samples of his cells which could delay Mac Bee's ageing process were taken from him. Now, he represents to the dictator the possibility of that insane dream : immortality...