Thomas is a famous writter but when the woman he loves dies in an accident he is Rbroken downS. Maroe, a 20 years old impulsive girls, is a serious student who lives with JOhann. They have been together since college. They meet at a party and Thomas leaves her a message for an appointment at the station. Marie who is wondering about her studies and her relations with Johann decides to live this adventure. Thomas brings her to the home where he lived with the woman he loved. He behaves strangely and Marie tries to understand him, but she soon realizes that through her, Thomas tries to get rid of another love story. Johann who sincerely loves Marie tries to find out where she is and meets Julia, who lives with Thomas. He is ready to do anything to bring back Maris as he feels she is in danger...