Jean, the son of the richest businessman in Abidjan, has one passion : music. To his father despair, Jean spends most of his time preparing a musical comedy. After an argument, he lives home. He is soon looked after by Josie, a charming and witty prostitute of Rue Princesse, the meeting place of the local society. This is the start of a series of love stories and incredible adventures. All these people deceive each other and, in their turn, are deceived in a jolly and humorous manner...