Eugene, an idealistic young African farmer and musician, decides to leave his village and family momentarily to try out his luck in the city. He makes new friends there, who accompany him on his musical career. He also meets up with Kassi, a childhood friend who has become a prostitute, with whom a new, closer friendship begins. However, when she dies from AIDS, Eugene is confronted by the harsh reality that his spontaneity and innocence blocked out and decides to put his singing talents and fame as a singer to the service of fighting the disease of AIDS. Once back home in his village, the reunion with his wife and children make him realize that life and hope are more powerful than anything else.