A small african village. The story focuses on Bila, a ten year old boy who befriends an old woman, Sana. Everybody calls her 'Witch' but Bila himself calls her 'Yaaba' (grandmother). When Bilas cousin Nopoko gets sick it is Sana's medicin who rescues her.