Kika is a classic Almodovar picture : colorful, vibrant, sexy, darkly humorous, desperate and optimistic, full of intrigue, rich in words and music, eclectic, baroque, pop and carribean, dramatic, comic and psychopathic. An imperfect masterpiece...