But the dream won't come true without money. Jack's group, the Bop Friends, perform gigs in pathetic tea rooms or play in a big band led by the conceited and well-off Mickey Bunner. Anita, the band's sexy and beautiful vocalist, is Bunner's wife. And Jack's lover. Jack glimpses the possibility of escaping Belgium thanks to a radio contest that offers a trip to New York as first prize. The world, however, keeps on turning as usual, with its full share of joy, craziness, shouting matches and tragedy...