Our man's main prop in life is his job. Unfortunately, that prop is underpinned by the national railroad service, so when the railroad grants itself the right to alter its timetables, our man's life is seriously shaken. Rain will fall and winter must come, so why should the hell of everyday life paved with good intentions?
Thirty years ago, actor Sam Karmann stepped behind the camera and directed Omnibus, a mythical comedy of French cinema, awarded the Short Film Palme d’Or and the Oscar for Best Short Subject in 1993.