An estranged married couple, Marita and Roberto reconcile their differences in the sensual surroundings of the Tahitian island. She is fed-up with his philanderer husband and disappears during a vacation in Bora Bora. She finds true romance and sexual fulfillment with a native fisherman during her sojourn, while her husband cynically beds down any girl who happens to be handy.