Set in London, the film follows Carol Hammond (Florinda Bolkan), the daughter of a respected politician, who experiences a series of vivid, psychedelic nightmares consisting of depraved sex orgies and LSD use. In the dream she commits a graphic murder and awakes to a real life criminal investigation into the murder of her neighbour.