The Franco-Italian L'Ombrellone stars Enrico Maria Salerno as a vacationing Roman engineer. He'd prefer a little peace and quiet, but his frisky wife (Sandra Milo) insists upon dragging him to party after party. At one of these Felliniesque get-togethers, Salerno notices that his wife is enjoying the attentions of a charming playboy (Jean Sorel). It's all quite innocent, but the usual complications and misunderstandings ensue.