A young woman with a love for loving begins masquerading as her roommate so she can have more affairs. Her roomie is a stewardess and is seldom at home, so her ruse works well. One of her lovers is a high-ranking official at the Vatican and another works as a dentist. To keep from having an embarrassing overlap of lovers, she has created a special schedule in which she allots three days a week for each of the lovers. The final day she reserves for her college sweetheart. Mayhem ensues when the men discover the truth. Fortunately, the charming girl is able to convince each one that she loves him and him alone.