Eric offers himself as a companion for ladies. He does this because he urgently needs money for his world travels. He is summoned to come to a castle to accompany the rich, but gritty client, Viriane. She greatly appreciates his company, but the unsympathetic bourgeois lady also wants to test the physical qualities of his. However, Viriane also appears to have a sister - when the young man is interested a little too closely to her, Viriane becomes very jealous.