Handsome, from rundown suburbs, Roman, aged twenty, unemployed with a child of 20 days and the mother of the latter to support, Davide spends a day looking for work, finds a somewhat shady one, is cheated, steals a ring from a dead and, to the mother-child who questions him on where the money comes from, he replies: "I didn't hurt a living soul."