Alain, a young gigolo as elegant as he is ambitious, is supported by a wealthy foreign princess. He seduces the young and innocent Sylvie, who pretends to be bold and cynical, without admitting her romantic inclinations. The same night that she gives herself to him, Alain leaves her to go nd his rich mistress. Desperate, Sylvie wanders in the street of Paris. Taken in a raid, she is rescued by Chris, a serviceable beatnik who takes her to a nightclub...where she finds Alain on the dance floor...