Marc is a stuntman who works with horses. After a serious accident on a film shoot, he loses all hope of ever getting back in the saddle. His insurance company has put Florence in charge of his case. But Florence doesn't usually mix feelings with business. This film is the story of their encounter. The story of two people who rediscover an equilibrium.