DirectorActorsSynopsis Inseparable from a young age, Lil and Roz live in perfect harmony with their children, two singularly graceful young boys who seem to be an extension of their mothers. Their husbands are absent. Inexplicably and yet inevitably, both women grow closer to each other's sons, forming passionate relationships with them. Hidden from view, in an almost supernatural seaside Eden, the quartet live an unconventional story until age puts an end to dissoluteness. Or at least, that's what it appears to do... Production photos (11)