DirectorActorsSynopsisAmong the projects on the outskirts of Lille today. Ali, Nasser and Hamza, all twenty years old, meet Djamel, who is ten years older than them. To their eyes, Djamel seems like a charismatic, scathing big brother. An able manipulator, little by little he indoctrinates the three friends, knowing better than anyone their disappointments, weaknesses, and their rebellion faced with the society in which they're born, but to which neither of the three feel they belong. Videos Production photos (9)