DirectorActorsSynopsisThe film recounts the ordeal of Alain Marécaux, the "bailiff" of the Outreau child abuse case, who was arrested, along with his wife, in 2001accused of horrendous pedophiliac acts that they never committed. It is the story of a descent into hell of an innocent man confronted with an incredibly unjust and inhumane judicial system, the story of his life and of the lives of people close to him that were crushed by one of the most important French judicial errors of our time. Videos Guilty (Trailer)Production photos (16)