A train is the setting for an encounter between Giuseppe, a young law student, and Ahmed, an elderly man who's just been released from prison. During the journey, they spend time together, communicate and exchange ideas. Everything could be perfect, but fate decides otherwise and they both finally go their seperate ways - although not without leaving their mark on each other.