The invasive symbol of cheap comfort and of mass-produced architecture, is the suburban home an work of art unbeknownst to itself? Frédéric Ramade carries out an investigation with his own family, who have owned a house within a housing estate in Touraine for more than twenty-five years. With humor and tenderness, but without being fooled, his father, mother, sister, and the filmmaker reveal the art of suburban living.