Fred is a young film-maker who works as painter on the construction site of the new apartment of a famous director of advertising. He has suddenly the opportunity to make a movie in 35 mm. For nothing in the world he wants to miss this opportunity and not being able to lose one working day, he summons the film crew and interpreters of the movie to the construction site and stages the story. A voice-over guides us on this strange day.