Is the music universally accessible? On May 25th, 2009, Renaud Capuçon interprets, on the line 6 of the Parisian subway, The Melody of Gluck on Guarnerius of 1737 nicknamed The Viscount of Panette. Two days later, his performance in the Théâtre of Champs-Elysées was full-up.