A kid almost delivered to himself, living on the border of nature and the city, near Marseille, spends his days between wandering and harpoon fishing. Having spotted a luxurious sailboat which casts anchor in a creek, the kid approaches the bank. The young lady aboard the sailboat eventually draws his attention. He is going to observe her and her husband, all day long. In the dark night, he is going to begin dreaming about piracy, adventure and about eroticism.