DirectorsParticipantsSynopsisFrench stand-up comedian Dieudonné admits it himself, some of his routines, deemed anti-Semitic, were "stupid," but this hasn't stopped him from becoming the symbol of a whole generation whose roots stem from decolonization, even going so far as to run for election. Like Coluche before him, he is the target of all the self-righteous media. Are his fiendish reputation and his provocative humor the only reason for his popularity?
Francesco Condemi, inside Dieudonné's campaign headquarters, and Béatrice Pignède, behind the camera, offer us, with their seventh film together, a behind-the-scenes probe of the Dieudonné sphere of influence.