Julien Monnier has a serious problem. He may be a brilliant marriage guidance counsellor, but he can never manage to have a steady relationship for more than two weeks.
And for good reason: since he was very young, Julien has brought bad luck to every woman who has fallen in love with him. Really bad luck. Luck that obliges you to go to hospital several times a week, that ruins your professional life, or causes you to fall out with family and friends for a lifetime. Julien is a total black cat where women are concerned.