A love grows from a chance encounter between Chris and Aurore. They are twenty years old and their passion is exclusive. It's a beautiful love story like you see in the movies... But then Aurore discovers that Chris is a killer. Will she continue to live passionately, an accomplice in spite of herself, or denounce the one she loves in spite of everthing?