DirectorActorsSynopsis After being suspended for illegal drug use, French racing jockey Christophe travels to Macau and hooks up with star trainer Way Way. He soon hits a winning streak, making fast money and fast friends, but finds himself caught in a dangerous web of crime and corruption. Production photos (6)