When picking up her son Thomas from a birthday party, Elsa Valentin notices a little six-year-old girl. She feels it, she is totally convinced: Lola is her own daughter. Obsessed by this inexplicable notion, she tries to find out more about the girl.
By entering into Lola's life, Elsa encounters her mother, Claire Vigneaux, who is concerned about the strange behavior of this woman who hovers around her daughter.