DirectorActorsSynopsisJudith Ralitzer, femme fatale and popular writer, is seeking characters for her next best-seller. A serial killer has just escaped from a high-security prison! Huguette, a hairdresser in a top Paris salon, is going to change their destiny. Some meetings are more fatal than others...