1975, in an Anatolian village in northeast Turkey. For fifty years, Ayshe has been hiding her real identity. She was born Eleni and is of Greek origin. Her older sister dies and a Greek stranger arrives in the village. The story he tells leads Ayshe on a journey that unearths buried memories.