Georges decides it is best to flee town. He is lured to a rendezvous with Marie by a note she sends. The two live an idyllic life in the nearby village, until Georges is brought word that a friend, Raymond, had been arrested for the murder of Roland. Félix, the leader of the syndicate, has placed blame on Raymond in an attempt to bring Georges out of hiding and win control of Marie. Not realizing this plan, Georges confesses to the police that he is the real killer. While being transported between jails, he breaks free with the help of a diversion by Marie. Georges immediately seeks out Félix to seek his revenge. When he finds him in the presence of the police, he kills him anyway, condemning himself in the process. With the two murders on his hands, Georges is sentenced to die by the guillotine while a broken Marie is forced to watch in horror as he is executed.