Nelly and Mr Arnaud (1995)
Nelly, 25, is about to get divorced. Her life is a mess. That's when she meets Pierre Arnaud, a man forty years older than her whose discret elegance is tinged with boredom. He offers her money, work and help, "with no hidden motives". Their richly ambiguous relationship allows Monsieur Arnaud to discover love that he cannot experience and offers Nelly a maturity that impels her towards her future...