Refineries spew flames to the east, rock music draws people toward Montreal to the west. And in between, that is to say nowhere in particular, are Coyote and Chomi - a couple with ambitions, fears, sudden enthusiasms. They intend to live out their passions come hell or the high waters of the Saint Lawrence River. Their story is a tale of a love so intense that it becomes the envy of baby boomers, incarnating the hopes of an entire generation.