Soriba Samb, 35, film technician, has never left Senegal. He left to work in a large Parisian cinema laboratory. He therefore leaves his mother, his sister and his wife. In Paris, he meets Marie with whom he can experience a brief and beautiful story; he finds his friend Issa, transformed, who has become a pimp and does not want to return to Dakar, seeing no future for Africa.