A city built in the middle of the desert... A city being killed by its riches... Sarah was born after the oil boom. She is impatient, selfish, ambitious and authoritarian. In the face of the desert and the wind, she fears nothing. She has other longings, namely to leave this desert that she hates so much... Marianneis a survivor. From her years of war in the Lebanon, she has retained an icy talen for adapting to every situation. The two woman start an ambiguous, passionate, and sometimes violent friendship...