Véra, a vivacious woman, and her alleged brother Boris, are both hired by the Dubelairs as their chambermaid and caretaker. But Dubelair has done bad business while his wife Juliette plays at the races and... loses ! So when it comes to paying their domestics wages, Dubelair gives them lottery tickets. Chance has it that one of them is winning...!