Prince Sacha studies in Paris and cares more for Marianne than about Silistrie, the country his family was exiled from. But Chautard, a French financier, who has business there (the country is rich in oil), wouldn't mind a little political stability. So why not restore the ancient royal family to the throne? But is Prince Sacha up to his role ? And will Marianne make a suitable princess?