Micheline is a pretty girl but rich, spoiled and whimsical as well. Jacques, the brother of her friend Danielle, is so exasperated by her behavior that he decides to give her a chance to learn about good manners. To that effect, he kidnaps her and detains her in a hut on the edge of a wood. He starts "taming the shrew" but the situation soon gets out of control when criminals - real ones this time - abduct Micheline in earnest... and for ransom !