Léon, André, Christiane and Monique, who all study drama, decide to go camping together. Unfortunately - although unsurprisingly - their old jalopy breaks down on the road. Chance has it that in the village where they are stranded a historical movie is being shot by famed director Médéric, starring sexpot Barbara Glamour and Latin heartthrob Edouardo Tocato. Two of the young people start flirting with the two film stars until their friends make them see reason : they love each other. The four of them end up being hired as extras and all is well that ends well.